lördag 10 april 2010

10 apr - Dagens rappakalja och ooops!

spärren sitter där den sitter. Och jag vill verkligen ha en söt och fin penna. Ge mig en fin penna?
Min favorit penna har sagt hejdå! Och jag kräver en ny favorit penna, är det för mycket begärt?
Äsh, skämt o sido, jag får väl masa mig i väg och köpa mig en ny penna, för alla mina tidigare pennor verkar vara putsväck! Jag gillar pennor. De är väldigt användningsbara...

Ett jävla tjat om pennor va? Jamen så kan det vara, för allt jag vill göra är att skriva så fingrarna krampar, men det är svårt när man inte har en penna.. Och nej, jag kan inte skriva här, inte med datorn, tangentbord? nooo noo! Ska det skrivas så ska det vara med en PENNA! Men inte vilken penna som helst, min penna... Hmm. Men min penna befinner sig nu i soptunnan.. Och den nya pennan finns på bokhandeln? Så, ja, jag lär väl få loss den där jävla spärren...

Dagens Ooops:
Det är fan illa när man måste gissa vilket datum det är och man gissar fel på flera dagar!!

Inga kommentarer: