fredag 1 november 2013

1 November - Tacksam!

Jag är så tacksam för min familj. Tacksam för allt ni gör för mig!

 Idag har varit en bra dag, efter många om och men tankemässigt så tog jag mitt förnuft till fånga och åkte med Anna till Borlänge! Vi var och besökte nyöppnade IKEA! Vi blev lite häpna över bilkön som var in till parkeringen, och hm.. Antalet bilar som stod på parkeringen till IKEA. Men vi dök in i vimlet och kom ut med mycket fint! Mestadels till brorsan, men lite småpyssel till mig också tack vare presentkortet från tidigare hihi! 


Mysiga tofflor blev det idag också, men inte från IKEA, snarare Lindex! Så grymt fina sånde var bara ett måste, 149 kr så var de mina! Underbar dag idag, fick en dag där jag glömde allt tok som varit den senaste tiden. Ljusglimtar finns överallt. Man måste bara låta sig själv ge tid för ljusglimtarna.


Inga kommentarer: