måndag 2 december 2013

2 december - Glimten.

Idag såg jag glimten, jag kände igen den på en gång. Det var en sådan skön känsla, en sådan där känsla som gör att munnen omedvetet börjar le. Helt underbart. Jag fick en glimt av den jag varit tidigare. Tanken på vad som eventuellt kan bli verklighet inom en snart framtid gör att glimten kom fram, jag hoppas innerligt att den kommer oftare och kanske även blir ett stående inslag i min vardag, mitt liv. Jag jobbar hårt för att komma tillbaka till den jag en gång varit. Kanske inte just som jag var då, förr, snarare en bättre förnyad version av mig själv. Wow, denna dagen har varit otippad och så överraskande. Jag säger inte att den inte bidrar med funderingar och kanske lite osäkerhet, men det är bara att bita tag i sakerna som dyker upp och göra det allra bästa av det och situationen som sådan.



Idag, kom glimten till mig när jag satt vid datorn som jag gjort så många gånger förr, och med hög musik började jag sjunga med i låtarna som spotify bidrar med. I love it. Det ger mig energi, positiv energi med ett leende på läpparna. Remember the good things in life.

Inga kommentarer: