söndag 26 juli 2015

You got the healing that I want.

Det får regna och åska hur mycket det vill idag. Jag har musiken i mitt liv och det kan ingen ta i från mig. När musik spelas lever jag. Musiken finns där för alla sinnesstämningar, spelar ingen roll hur jag mår så finns musiken där.

I dag vrider jag på högsta volymen med en bra bas till och så sjunger jag med i texten för fullt. Jag struntar i om någon hör min kanske inte allt för ljuva stämma, jag lever fullt ut för stunden och för stunden är det musik på hög volym, dans och må-bra-in-the-moment som gäller! 


"When you leave me all alone, 
I´m like a stray without a home, 
I´m like a dog without a bone, 
I just want you for my own... 
I´m in trouble, But I´d love to be in trouble with you"

Oh.. You got the healing that I want. 

Dansar och sjunger och sprudlar, om så bara för stunden. 

Inga kommentarer: