fredag 12 november 2010

12 nov - fredag

Fredag.

Varit med bror till Farfar idag. Älskade farfar och jag satt och kollade på väldigt gamla foton från tiden då farmor var ung. Spännande och kul att se farmor som ung. Vacker, och på de kort hon skrattade(och det var många kort) syntes det verkligen att det var den farmor jag kommer ihåg och känner igen. Fick avbryta mitt och farfars fotokikande och åka med bror vidare, kastat in en tvättmaskin, åkt till mammi en sväng och sen hem igen. Brorsan var här och kollade på första delen av idol med mig. Usch vad jag inte är intresserad av idol.. Tycker att det är små tråkigt.

Nu ska jag snart lägga mig i renbäddad säng (helt underbart) och läsa. Måste lägga mig då nacken är en pina. Har fått kallelse till neurologen nu.. Det gick snabbt. Snabbare än jag trodde... Kanske man kan få svar.

Godnatt.

Inga kommentarer: