onsdag 31 augusti 2011

31 aug - tokdag!

Tokdag.

Tror att allt är tokigt idag haha.. Jag är då i alla fall tokig idag. Det funkar inte alls i huvudet. jag skulle gå till mammas jobb i dag för att låna bilen till vårdcentralen, men jag gick till hennes gamla jobb! hahaha.. TOKIGT! Sen tar jag såklart FEL skor och det börjar regna, jag visste ju att det skulle komma regnskurar idag men tänkte inte jag på.. Helt i min egna värld. Så jag blir blöt om fötterna lagom till jag ska iväg till läkaren. Tur att läkaren inte skulle kolla på mina fötter! hahaha

Vet inte riktigt vad läkarbesöket handlade om, men gissningsvis var det för att få en remiss till den läkare jag egentligen skulle ha träffat. remiss hit och remiss dit ingenting är enkelt!

Nu måste jag städa och sen ska jag sola lite solarie och sen blir det dusch och packning! Håller på att skriva en packningslista annars glömmer jag väl hälften..

Inga kommentarer: