fredag 10 februari 2012

10 feb - Uppmärksammar!

Det finns vissa människor som kan locka fram det allra innersta av det som är jag. Det är inte många som kan det och många gånger kan det ta tid för mig att visa mitt innersta jag, av många olika anledningar som jag inte behöver gå in på nu. Men jag vill uppmärksamma de människorna som lyckas plocka fram det allra innersta av det som är jag, för just nu får de mig verkligen att må bra..


Bästa Cilla, du är helt underbar, vet du om det? Du förgyller mitt liv genom din vänskap. Och du får mig att må bra och älskar att prata med dig! Du är störd på ett härligt sätt och du får mig att skratta! Du bryr dig verkligen, Tack!!

Och så har vi självaste Sandra babe..
Sandra, Jag hoppas att du förstår vad du har åstakommit genom att vara en del av mitt liv? Du får mig att skratta och göra en massa tokigheter trots allt skit! Du lockar fram mitt allra innersta bubblande jag och jag sprudlar av glädje när vi får för oss att göra massa tokigheter.

Och så älskade Mamma, Du kommer alltid att sitta längst in i hjärtat, för alltid en innerlig del av mig! Mina syskon, Anna, Sofia och Tobias.. Vi tjafsar och har oss men jag skulle inte klara mig utan er!
En sak är säker. Jag kommer aldrig att tappa gnistan så länge jag har er i mitt liv! 

1 kommentar:

Cilla sa...

Älskar dig hjärtat! <3