måndag 27 februari 2012

27 feb - what happens in Karlstad, Stays in Karlstad!

Måndagen den 27 februari. 

Helgen har varit skön men galen. haha man vet aldrig vad som händer när man är på besök i Karlstad.
What happens in Karlstad, stays in Karlstad! Hoppas i alla fall att du hade en bra födelsedag Sandra!

Kom hem i från Karlstad i går kväll! Cilla var så snäll att hon mötte upp mig vid busstationen och hjälpte mig att bära mina tunga väskor haha, stört att dom var så tunga när jag ändå glömde typ hälften av grejerna jag skulle haft med mig! Cilla och jag hade en skön filmkväll, trots att jag mådde lite dåligt lite då och då.. Jävla skumt det där. Det var i alla fall jävligt skönt att få krypa ner i sin egen säng efter allt äventyr!


"Borta bra men hemma bäst" 
I kväll och i natt är det jobb som gäller. Går på klockan 21, jag ska nog fan ta mig en liten powernap innan nattens jobb. Men innan jag kan göra det har jag maaassor med saker att göra. Denna vecka kommer bli KAOS! 

Inga kommentarer: