söndag 11 mars 2012

11 mar - helgens händelser

Söndag.

Trots att jag vaknat med huvudvärk och fortfarande har huvudvärk så känner jag mig pigg och glad! TROTS huvudvärk och det faktum att det är söndag. Men idag får det gärna vara Söndag, jag struntar i vilken dag det är för this is a good day! Jag har haft en lugn och skön helg, för det mesta i alla fall.

Fredagen var liiite galen, med en virrig Maria som släcker soptunnebränder (okej, det var bara en brand, men det var fan tillräckligt, luktar fortfarande rök! trots fleeera duschar!!) och hade en jojo till telefon som tycktes ringa så fort jag la ifrån mig den hahaha.. Men jaa, jag fick mig några härliga skratt!

Lördagen bestod av en sväng till Paradiset och sen iväg för att skita ner sig.. tvättade bilen och den har inte blivit tvättad på alldeles för länge! Men det är fixat nu! Ska se till o städa den invändigt också så snart all snö försvunnit i Norrbo så jag kan vara där o fixa. Efter det var klart så åkte jag hem och kikade på Melodifestivalen, jag brukar inte kolla på den och jag lär erkänna att den var något av ett sömnpiller. Men Loreen vann i alla fall. Bra där. Efter Melodifestivalen somnade jag! Härligt o somna i tid!!

Inga kommentarer: