torsdag 29 mars 2012

29 mar - delad förstaplats?!

Trög dag idag fan, meeeen alla dagar kan ju inte gå snabbt?! Var upp tidigt i morse för att hämta Anna på jobbet. Sen var tanken att jag skulle dona i lägenheten o ha mig. MEEEEN vad gör jag? Joo, jag somnar!! Och sover bort hela förmiddagen (o ändå tycker jag att dagen gått segt). Duschat, städat o donat. Idag har jag fan haft en skolfri dag! Behövde jag efter den där mardrömstentan i hälsoekonomi, fyfan det var det jävligaste jag skrivit, slår nog fan juridiken, inte med mycket dock.. delad första plats kanske.. Nej fyfan.. brrr.. Vill slippa tenta nu ett bra tag!


Ebba Grön strömmar ur högtalarna och jag kan inte annat än att sjunga med. 
De flesta av deras texter är bara för bra! hahaha
Njuter av att slippa tentaskrivande! 

Inga kommentarer: