måndag 25 juni 2012

25 jun - Fårskinnstofflor mitt i sommaren?!

Jo, det där med förkylningen. Sakta men säkert vill jag väldigt gärna tro. Verkar gå väääääldigt sakta i så fall. Nej, ska inte vara alltför negativ, känns i alla fall bättre än det gjorde för ett par dagar sen. Och jag har trots allt inte hostat lika mycket idag som jag gjort tidigare dagar. Får vara glad för det! För hostningarna tar enormt med energi. Febern håller dock i sig, har haft feber tillräckligt länge nu tycker jag..

Å på tal om något helt annat, lär ringa Solsidans vårdcentral i morgon. Helt klart påminnelse till mig själv. Något som måste redas ut! Håller tummen för att det inte blir nå krångel! Får inte glömma det, men jag känner mig själv också, det där är trökigheter vilket innebär att det är jävligt lätt att skjuta fram på det. BLÄ!
Nu ska jag ta min rossliga hals och skutta in i duschen, igen.. Bara för att jag fryser som fan om fötterna! 
För man kan väl inte ha fårskinnstofflor mitt i sommaren?!  
Skutt skutt, neeeej, det går inte att skutta! För då börjar jag hosta.. Fail! hahaha 

Inga kommentarer: