onsdag 27 juni 2012

27 jun - provtagning!

Igår ringde jag till vårdcentralen, det resulterade i en provtagningstid 9.15 idag. Så det var ju bara att masa sig upp vid 8 å häva sig in till stan. Fick vänta inne på vårdcentralen. Vilket ju i sin tur gjorde mig ännu mer nervös fan! Meen så kom någon å ropade på mig så jag studsa upp å så var det snabbt avklarat hela grejen. Vänta en vecka på provsvar, så får vi se hur den där jobbgrejen artar sig. Men troligtvis ingen fara! Bara jag som vill vara försiktig!

Efter det åkte vi hem till mig o tog oss en powernap, fyfan va skönt det var att få sova ett par timmar till! Nu sitter jag o poppar väldigt hög musik och väntar på att mamma ska komma hit så ska vi ta oss en fika! O efter det så ska jag träffa Älskade Cilla.
This is a gooooood daay! 

Inga kommentarer: