torsdag 19 juli 2012

19 jul - glöm inte bort att andas.

Trött idag. Sov till typ halv fem på eftermiddagen. Så egentligen är jag väl inte vidare trött, utan bara duven i huvudet. Jobbar en natt till sen blir det helg! I morgon ska Elliot vaccineras också, åker med Mamma till veterinären i Smedjebacken. Måste prata med veterinären om att Elliot har typ som sura uppstötningar efter i princip varje gång han käkat. Mer vanligt än ovanligt tyvärr. Men det kanske funkar med det där pulvret man strödde över maten som vi hade en kort period förut. Det funkade i alla fall då!

Glöm det där om att inte vara trött, jag är trött. Halsen vill inte ge med sig, jag har fortfarande ont i halsen, och har haft det sen typ midsommar.. Trots allergitabletter så försvinner inte halsontet. Min kroppsliga trötthet ger heller inte med sig, trots att jag sover länge och skönt också för den delen. Öronen värker o ömmar fortfarande o har gjort i flera veckor, börjar undra vad fan som pågår?!

Jag är frustrerad över saker jag inte behövt vara med om förut. Aldrig varit ett problem förut och jag har mått bra där å då. Men jag blir frustrerad över att det känns lite sabbat nu. Det borde inte vara så svårt. kanske jag som gör det svårare än det behöver vara? påminnelse till mig själv; Andas.. 

Glömmer man bort att andas tappar man verkligheten. 

Inga kommentarer: