onsdag 25 juli 2012

25 jul - vårdcentralen!

Onsdag.

I morse var jag till vårdcentralen i smb, hade tid för att kolla några leverfläckar som jag vill ha bort! Skulle få bort dom, men lär få vänta i och med att det är sommar + rötmånad just nu. Blää, jag vill ju ha bort de där nuuuu på en gång. Kommer säkert svimma för jag blir så nervös! Löjligt men ja så är det! En sak är då säker, i Smedjebacken finns det bra läkare!

Passade även på att prata med läkaren om mina öron, har ju haft värk o ajaj i öronen i flera veckor. Så ja, efter en snabb titt i bägge öronen kunde han konstatera; öroninflammation. Så nu blir det örondroppar.. BLÄÄÄ!! Men hellre det än den här värken. Känns som det ska värka hål i öronen!

Åå förresten! Kom hem från kryssningen igår, som var heeeeelmysig! Måste göras igen! Snart! Hade inte nån sån där fjuttig hytt utan slog till på en hytt som man faktiskt kan röra sig i och som hade fönster! Det gillas skarpt! Stort plus till Birka Paradise! Kommer absolut åka med Birka igen! Bild från Stockholms skärgård som jag tog högst upp på birka båten! *när jag blir stor ska jag ha en sån båt!!* 

Inga kommentarer: