fredag 17 maj 2013

17 maj - När man mår som bäst!

Har haft en riktigt skön dag, och den är inte slut än.. Har pluggat uppsats, börjar få mer och mer struktur på det hela så det inte är så rörigt, mest rörigt i huvudet bara. Men betar man av en sak i taget så brukar det röriga ordna upp sig bra vartefter! Har även träffat Cilla idag, vi var o fikade på Engel. Trevligt! Fick även med mig Cilla på en liten promenad i sommarvärmen till bilverkstaden vid ABB för att hämta bilen som får permission över helgen. Det är inget stort som är fel på bilen egentligen, den går att köra.. Bara man "kör som folk" sa killen på verkstaden. Ser det ut som att jag kör som en dåre?? hahahahha, jag tror att den där killen kunde se rakt igenom mig när jag sa "sjäääälvklart! Alltid" hahaha. Nejdå, det ska köras lugnt med Subban. Tills hon kan få sin nya knacksensor! Därefter kan man aldrig veta hur det blir! Mohahaha! *med glimten i ögat* 



Nu: Musik, fixa håret (platta till det lite haha) och så ska jag snart ta mig en vända med Subban, och då blir det musik för hela slanten. Volymen på max, basen på max.. Då mår man som bäst! Aaaaaaaaaah!!

Inga kommentarer: