torsdag 2 maj 2013

2 maj - Svimma offentligt.

Idag har jag en sisådär dag, men å andra sidan så kan den ju bara bli bättre. Var till sjukgymnasten klockan 11, mådde väl inte så direkt jättebra innan jag kom in till sjukgymnasten men tänkte att lite akupunktur kan göra ändring på den saken. Fick några nålar på behövliga ställen (nacke och händer samt på en "energipunkt" mitt på hjässan. haha) sedan fick jag ligga o vila ett tag. När sjukgymnasten kom för att kolla hur det var med mig hade det gått såpass långt så jag kände att jag var tvungen att säga något, jag behövde få bort nålarna och resa mig, mådde så jävla illa. Sa det till sjukgymnasten också som snabbt plockade bort nålarna. Reste mig upp och ja, där kom svimkänslan.. Var inte långt från golvet. Och därefter känner man sig som en överkokt spaghetti. Sladdrig och ostyrig. Blev inte ivägsläppt fören jag hade fått lite färg i ansiktet. Så blev lite sen hem där brorsan stod och väntade på att bli insläppt! Men jag tror han var förstående denna gång! haha. Det här med att svimma offentligt börjar ju bli lite tröttsamt. Tur att det inte händer alltför ofta!



Nya tag, skolgrejerna fixar inte sig självt. Dumt nog haha. 


Inga kommentarer: