fredag 24 oktober 2014

24 oktober - Böcker överallt!

Fredag.

Planer som blivit ändrade. Men det är okej. Jag ska ta mig tid för att pyssla om lite här hemma är tanken. Har haft böcker utspridda över hela lägenheten känns det som för att jag haft större delen av min kurslitteratur till försäljning. Trodde inte att jag skulle sälja så många böcker, men folk har kommit som i vågor och frågat efter böckerna. Som det ser ut nu har jag sålt större delen av de böcker som jag lade ut för försäljning. Några böcker behåller jag för att de kan vara bra att ha framöver. Ska bara hitta ett ställe att ställa böckerna på! Min bokhylla är överfull! haha.

Så tanken i dag är att städa upp och putsa lite i lägenheten, ta mig en dusch, fixa till mig lite och sen kanske ta mig en liten tur med subban.

Inga kommentarer: