tisdag 7 oktober 2014

7 okt - kallt, blåsigt och regn.

Lyssnar på hög musik. Det hör lite till det ovanliga för min del, i alla fall den senaste tiden. Jag har inte haft ork och energi den processen. Jag har i stället lyssnat på hög och underbar musik i bilen. Tack och lov för baslåda och slutsteg! Det gör så mycket mer när det kommer till bilåkandet! Men okej, det var inte riktigt det jag tänkt skriva om just nu.

Jag har en innedag idag, eller i alla fall sedan klockan 15 idag. Hade ett möte tidigare idag som jag var på och efter det åkte jag till mamma för att bland annat hämta mat till Elliot. När jag sedan kom hem var jag och Elliot ut en snabbis, men ingen av oss vill vara ute särskilt länge i detta vädret, kallt, blåsigt och regn. Det är snart dags att gå ut igen, vare sig vi vill eller inte så måste kotten ut och få nosa lite!

Inga kommentarer: