måndag 17 augusti 2015

Rastlös.

Det har inte ens gått en halv dag, men jag vet ju att jag inte ska till jobbet i morgon, eller dagen därpå eller över huvudtaget på ett tag, och jag känner mig redan rastlös. Jag vill inte gå hemma hela dagarna och dra benen efter mig. Det blir jag inte att må bättre av. 

Jag roar mig med musik idag, det är aldrig fel, och jag hittar tillbaka till Linkin Park. Grymt mycket bra låtar från dom, så jag ska gå igenom deras album innan ett möte jag har klockan 14 på stan. Kan bli ett intressant möte! Håll tummen för mig! Ska gå och boka klipptid i dag också, nu kan jag inte skjuta nå mer på det. Måste klippa mig, men jag gillar ju mitt långa hår. Nåja, måste man så måste man. Kapa av det till kort eller hur ska jag göra?! Lugg? Inte lugg? Vilka problem man har.


Antar att allt har sin tid. 
Men sånt kan ju också vara frustrerande eller hur? 


Inga kommentarer: