torsdag 13 augusti 2015

Trött.

Nog för att jag är trött för det mesta, från morgon till kväll och även nätter också då sömnen gäckar mig. Men i dag har jag verkligen varit katastroftrött. Trodde nästan att jag skulle falla ihop och somna när som helst, vart jag än gick idag. Men jag klarade det. Först ett läkarbesök på förmiddagen som gick som förväntat iprincip och vid 11.30 var det dags att påbörja mitt sista arbetspass för ett tag. Det kändes väldigt vemodigt! Jag har trivts så bra och tycker att jobbet är så kul! Inte alls roligt att packa med sig sina saker och gå därifrån när klockan slog 16.30.

När jag kom hem så var det att sträcka sig raklång i sängen, somnade och vaknade nån timme senare, helt borta i huvudet. Helt snurrig. Hela dagen har varit snurrig. Klockan är snart tolv på natten och jag är fortfarande trött men kan inte sova. Lyssnar på musik och njuter av just nu, struntar i allt omkring och bara är.

Inga kommentarer: