onsdag 6 april 2011

6 apr - härlig soppa.

Okej. Hittills har det varit en fullspäckad dag, jag har suttit med en uppsats på minst 500 ord till typ 12 i dag, som jag har inlämning på senaste fredag denna vecka. Därefter var det lektion ett par timmar och nu MÅSTE jag komma igång med min andra uppsats för dagen, Den har ett minimum på 3 sidor!! Det vettefan om jag kommer att lyckas med, men jag ska göra mitt bästa, inlämning på den uppsatsen senast fredag.

Jag är inbokad för att jobba i natt.. så jag måste försöka sova minst ett par timmar för sömnen in natt har inte varit den bästa, och så har jag lektion i morgon på förmiddagen.. hur ska jag lyckas hålla mig vaken haha.. Det lär ju visa sig! Jag tänkte då inte skaffa mig någon extra uppgift att göra för jag har tillräckligt att göra.. Och JUST JA, jag har en tenta på fredag också!
Tiden är knapp, men jag får göra det bästa av det även om mina ord dryper av sarkasm och ironi många gånger blandat med lite uppgivenhet och irritation så blir det här en härlig soppa.

På återskrivande!

Inga kommentarer: