lördag 9 april 2011

9 apr - today

Lördag. Och denna veckas skolvecka är över. Finito! Egentligen inte, jag behöver fortsätta läsa veckans bok. Men orken finns inte direkt. Skjuter fram det lite.

Igår gjorde jag den där skit tentan, igen! Men nu skrev jag i alla fall mer och längre än sist så förhoppningsvis ska det gå bättre den här gången så jag slipper skriva den igen. Efter tentan så var jag rejält trött så jag tog mig friheten att lägga mig en stund, nacken protesterade som vanligt så det kändes behövligt att lägga sig. Sov alldeles för länge, vaknade med ett ryck av att jag hörde nå gällt ljud utanför, visade sig att nå skyltar hade åkt i marken, klockan var då halv 8 på kvällen..

Blev till att köpa lite godis och umgås med Cilli återstoden av kvällen. Nu ska jag invänta mammi <3

Inga kommentarer: