torsdag 7 april 2011

7 apr - back to school!

Jag jobbade ju i natt, så nu är det riktigt tröttsamt.

Huuuvva! Vad har jag gett mig in i? Jag är fruktansvärt trött, det bara susar i huvudet och ögonen svider av tröttheten och titt som tätt faller ögonlocken ihop och jag ser ingenting! I morgon har jag som sagt var två uppsatser från två olika delkurser som det är deadline på plus att jag har tenta i morgon också, så jag måste ta mig i kragen och verkligen skriva klart det här, jag vet att jag kan och jag ska! Så att det förhoppningsvis finns tid för att plugga in lite småsaker inför tentan.

Kalla mig kaxig eller självsäker, men det känns inte som att jag kommer behöva plugga alltför mycket till för att kunna skriva tentan OCH klara mig. Men det återstår att se..

Back to school!

Inga kommentarer: