onsdag 18 maj 2011

18 maj - `stuckyness`

Sitter och går igenom ytterligare en tenta. Det är väldigt många tentor i den här kursen, och väldigt många fler uppsatser och inlämningar också för den delen. Mina tankar innan jag började läsa den här kursen var positiva och jag hade spännande känslor i kroppen, mina tankar var något i stil med: "det här klarar jag fint, inga problem".

But somewhere down the line something happened, I got stuck and I can not seem to get out of the `stuckyness`, But not to worry my dear friends and dear readers, I will get through this. So far I have been learning a great deal of the English language that I did not know of before this course and I have figured out that my writing skills in English has improved a lot over this semester. One big question remains: Have I learned enough?

Fortsätta med min tenta.

Inga kommentarer: