lördag 28 maj 2011

28 maj - grattis i förskott din stora skitunge!

Av någon konstig anledning har det inte gått att blogga från min bärbara på flera dagar. Men nu fick jag chansen att blogga från mammas dator, tänkte att det vore på sin plats med ett litet inlägg så här på lördagskvällen eftersom jag inte haft ett blogginlägg på fleeeera dagar *skandal* (ironi).

Veckan har varit trög, jag är trög, vet inte riktigt varför, har inte känt mig pigg alls egentligen på hela veckan. Har drabbats av en blandning av allergi/förkylning, kanske det som gör mig så trög... och så enormt trött!

I morgon fyller lillebror år, 20 år! wow, känns dumt att kalla honom för snorunge nu... Det gör nästan ont i mig att det faktiskt känns dumt att kalla honom snorunge, haha.. För jag säger det ju med känsla varje gång jag säger det. såååå... Grattis i förskott din stora skitunge!! hahaha

Inga kommentarer: