onsdag 25 maj 2011

25 maj - major problem!

Yes indeed! Jag har ett stort problem. Min lägenhet är för liten?! HUR ska jag få plats med alla grejer? Nej men, jag har fått in mitt skrivbord i lägenheten men jag tycker att det blir för böckigt med den här möbleringen jag har nu.. Så jag skulle vilja möblera om, vilket inte är det lättaste..

Jag vill eventuellt ställa sängen vid fönstret, men det är ingen ide att jag gör det innan jag har pratat med fastighetsskötaren om de ska komma och byta element i lägenheten eller inte. Frustrerande när man VILL möblera om, inte ofta jag vill göra det tycker mest att det är drygt men man blir oftast nöjd när man har det avklarat.. Jag tror att det skulle kännas som rymligare om jag ställde sängen vid elementet istället för att ha det som jag har den nu.

Ett problem mindre är att jag köpt dammsugare! Den gamla dammsugaren jag haft tidigare har gett upp.. Stackars krake till dammsugare vad jag har misskött den. Bäst att ringa till mamma och berätta vad jag egentligen har gjort med dammsugaren så hon inte får läsa om det här på bloggen, bäst hon får höra det från mig först..

Pssst; Jag har råkat dammsuga upp betong skräp som antagligen har förstört motorn i dammsugaren. BAAAD ME!
NU måste jag genast ringa till mamma och berätta om den hemskheten! FY PÅ MIG! Hoppas hon förlåter mig *fingers crossed*

Inga kommentarer: