fredag 14 oktober 2011

14 okt - 3 inatt

Jag har märkt att jag nämner alldeles för lite om mig i bloggen. jag nämner tillräckligt för att jag ska förstå vad det är jag pratar om, men egentligen bryr jag mig väl inte. För den här bloggen är ju min och för min skull.

Jag somnade inte förens klockan var närmare 3 inatt, MEN, jag tvivlar att det berodde på smärta i nacke, handlade nog mer om att jag fastnade framför datorn haha. Efter en riktigt crapy kväll i går med mycket ilska och frustration fick jag mig till slut några hjärtliga skratt, struntade totalt i att klockan var mitt i natten, sova kan man väl göra när man är död? Fast då kanske man inte säger att man sover? Anyway, jag nämner det här för mig för att ge mig själv en fingervisning.

Det var här det var så här.

Inga kommentarer: