tisdag 4 oktober 2011

4 okt - kanelbullens dag och bankkort!

Tisdag.

Och oj vad jag är trött.. Somnade väl kring halv 3 inatt. så det har inte blivit så jättemånga timmars sömn, Vaknade tidigt i morse också, vet inte riktigt varför, men lyckades i alla fall somna om ganska snabbt då.

Idag är det i alla fall tänkt att jag ska ta bussen till mamma. Och sen ska jag få låna hennes bil och åka till farfar. Tänkte överraska honom med kanelbullar på kanelbullens dag! haha. Han är inte så mycket för fikabröd och sånt men idag får han ställa upp!

Igår var jag förresten in på banken för att mitt bankkort slutat fungera toootalt. Går inte att handla med det i affärer eller ta ut pengar från automaten. Snöpligt! Det skulle ta fem dagar för mig att få ett nytt bankkort.. Kul väntan, jag som nästan tänkt åka till borlänge en sväng den här veckan, men det är svårt när man inte har ett fungerande bankkort! hahaha...

Be true to who you are..

Inga kommentarer: