lördag 12 maj 2012

12 maj - we are young!

Fun - We are young

Den låten spelas heeeela tiden! Den är helt underbar!

Natten har gått bra, nästan så jag tycker att den gått snabbt, fast och andra sidan så tycker väl jag det med de flesta jobbnätter när de är avklarade haha.. nu har jag EN!!! natt kvar, sen är det bara att fortsätta med rapportskrivandet. Urk, hur ska jag orka!? hahaha.

Nu ska jag i alla fall åka iväg för att tanka i lite bensin i bilen och handla lite för min egen del. Jag är absolut inte hungrig, meeeen jag misstänker att jag lär bli det framöver.


När jag kom innanför dörren i morse, o kikade in mot köket, så såg jag att jag GLÖMT osten o smöret framme som jag pysslade med i går kväll innan jobbet. KUL att det stått framme i över 10 timmar! *ljudlig suck* 




Oh icke att förglömma! Idag fyller Maria "Berta" år. Hela 24 år! Hon är på rymmen så jag gratulerar henne här (och på facebook). Grattis Berta! Hoppas du får en superbra födelsedag borta i USA! SAKNAR DIG! 

Inga kommentarer: