måndag 21 maj 2012

21 maj - en liten liten fuling!

Okej, jag ska försöka göra det här så enkelt som möjligt, Rapportskrivningen alltså. Jag har inlämning på den senast 25 maj klockan 16.00. Det gäller alltså att sätta fart REEEJÄLT! För det är ungefär 7 böcker som ska läsas igenom, mer eller mindre. En del har jag läst, mycket har jag raderat i minnet - vilket enligt mig innebär att det inte ens är värt att komma ihåg. Så jag ska fan göra en liten fuling, Skumma igenom böckerna. Verkligen leta reda på vad som är av betydelse. Kanske inte är en fuling direkt, snarare ganska smart va? Å så får jag läsa de övriga skiten allt eftersom tid finns. Jag har även två kompletteringar som jag ska göra klart. Men det får bli efter torsdag, då rapporten är inlämnad! 

Kom hem från Sävsjö igår, bröllopet och allt därikring var jättefint och bra. Gillade verkligen hotellet som var ett gammalt sanatorium för TBC sjuka hahaha.. Det låter väl för hemskt, men det var riktigt fint där! Jag gillar o skulle lugnt kunna bo där igen om jag skulle ha vägarna förbi Sävsjö någon mer gång! 


Lite ätbart sen läsa "organisationsteori för offentlig sektor" Myyyyysigt va?! HAHA! 

Inga kommentarer: