söndag 27 maj 2012

27 maj - Rusat förbi

Helgen har bara rusat iväg, i fredags var jag med brorsan o köpte blommor vid bergslagsodlingar, sen vidare till farfar för att sätta blommorna, I VÄRMEN! jag höll på att avlida (JA, lite lätt överdrivet) haha..Tappade helt bort tiden, så Cilla ringer vid 18 tiden o frågar vad jag pysslar med. Hahaha.. Brorsan var så vänlig att han skjutsade in mig till stan igen (det suger att vara bil-lös), så jag kunde träffa älskade Cilli! Vi satt på min balkong bra länge innan vi gick ut och "lekte fjortisar" på marknaden. Jösses, Marknaden på kvällen är verkligen ingenting för en gammal tant som mig! Meeen, vi fick oss en härlig pratstund i sommarvärmen!

I går var det grillning vid Hällarna med väldigt trevligt folk! Underbart! Synd bara att jag var tvungen att lämna tidigt på grund av att jag skulle jobba. Jobbet gick bra, men usch vad jag hade ont i nacke och även rejäl huvudvärk mer eller mindre hela natten. Inte okej. Sov i skogen, helt underbart.. slapp jag min varma lägenhet, den är bedrövligt varm nu! Har varit slö, slapp och likgiltig heeeeeela dagen, finns det nog ett antal personer som kan intyga. hahahaha.. Meen, jag är rättså nöjd ändå. Har umgåts med finaste heeela dagen. Det gillas skarpt! Med andra ord, skön helg, vill inte att den ska ta slut!




Nya tag i morgon va? haha. 

 " man måste se till det positiva " 

Inga kommentarer: