måndag 13 augusti 2012

13 aug - Yippi!!

Ååååh!! sällan har jag varit så glad över att det är Måndag idag! Men jag är oj så glad över att det är Måndag idag å inte tisdag.. eller onsdag.. nej nej, det är måndag heeeeeeela dagen idag. Och det får det mer än gärna vara. För det innebär att jag är ledig! Gick av jobbet i morse och fy tusan så skönt det kändes. Nu har jag gjort min sista natt på schemat. Nu kan jag koncentrera mig på det jag behöver koncentrera mig på och det som är viktigt för mig.

Jag har en del jag behöver göra innan skolan drar igång igen den 3 september. Börjar faktiskt känna mig ganska peppad för att göra mitt sista år på Umeå Universitet. Men det kommer säkerligen bli stressigt och jag kommer garanterat slita mig i håret en hel del. Men ja, det ska bli spännande och jag känner mig ganska peppad!

Tillbaka till att det faktiskt är MÅNDAG idag, ååååh.. jag är så nöjd över det. För att det är första dagen i veckan, vilket innebär att jag alltså har hela veckan framför mig! Jag har stora planer för den här veckan. Så mycket som ska bli gjort, MEN... Jag har hela veckan framför mig, ingen stress över att behöva hinna bli klar innan jag ska börja jobbet liksom. Den enda downern för den här veckan är att Fredrik inte är här.. Saknar redan!!

Och... jag har kärringstavarna med mig. Kommer troligtvis trotsa regnet idag!*Pepp pepp för fan* Mohahahahha. Ska åka till Norrbo en sväng också, för där finns Elliot, som jag saknar sååå mycket! Peppar till lite extra med underbar musik.. Undra om det hörs över hela Sunnansjö eller bara halva?! hahahaha

Inga kommentarer: