onsdag 22 augusti 2012

22 aug - kom min vän, i funderingarnas tecken.

Inte lika nära som förrut, men ändå.
Kanske det gör mig frustrerad många gånger, eller så blir jag frustrerad av det dom gångerna jag har tid för att sätta mig ner och verkligen fundera på saker och ting. Vilket inte tycks vara alltför ofta nu för tiden. Men, det kanske är lika så bra det. Frågan är ju om man blir så mycket klokare om man har alltför mycket tid för tankar o funderingar? eller om man bara trasslar ihop allt och får börja om från början..

Jag tänkte att jag skulle ägna dagen till tankar och funderingar i vilket fall som helst. Så får jag se vad det här resulterar i. Jag vill inte stå och stampa på samma ställe längre. Jag vet inte, handlar det om att jag är för feg för att "ta steget"? Hmm.. Gör jag vissa val nu, så vet jag inte hur det kommer påverka resten, men. det är väl lite de som är grejen? Äsh.. vad fan vet jag? Det här ska ju vara något roligt, och givande.. Det blir vad man gör det till!! 

"Kom min vän, låt oss aldrig tappa bort varandra igen" 

Inga kommentarer: