fredag 31 augusti 2012

31 aug - förkyld för femtioelfte gången..

Det här med att vara förkyld tycks vara lite min grej verkar det som. För nu är jag förkyld igen! Var ju inte alls längesedan jag var sjuk!! Men ja, tydligen inte tillräckligt.. så nu är det dags igen. Denna gången är jag tröttare i kroppen än senast. Helt o hållet orkeslös. Vill helst inte göra någonting. men måsten finns ju omkring en hela tiden.

Jag kämpar i alla fall på med de där skit kompletteringarna. De SKA vara klara innan kursstart på måndag. Så då vet jag ju vad jag kommer pyssla med i helgen..! Fialotta är här också, hon åker dock tillbaka ner till Kalmar i morgon, och hon tar kotten med sig också, det är lite tokigt att ha honom ett par dagar, sen går det inge mer så då får någon annan här ta honom å så går det runt så, stackarn blir väl förvirrad! Så det är nog bäst att han följer med matte ner till Kalmar! kommer sakna dom båda!! Det blir lite film o mys med sis idag i alla fall innan hon rymmer till Kalmar igen då i morgon.. 
En gammal bild på Elliot som har gosat ner sig rejält under täcket! haha

Inga kommentarer: