måndag 21 januari 2013

21 jan - första dagen på sista praktiken!

Första dagen på praktiken, den har gått bra, men det har varit rörigt i huvudet. Vid 14 tiden var jag alldeles slut i huvudet. Har suttit med gamla dikteringar i ett försök att komma underfull med journalsystemet. I morgon väntar ännu mera dikteringar. Jag blir så frustrerad när jag inte hör vad som sägs! Eller när jag halvt hör fast ändå inte och det slutar ändå med att min handledare får säga vad läkaren dikterat. Alla dessa ord, jag tyckte ändå att terminologikursen som vi hade i höstas var bra och gav en en hel del, men jisses vad mycket ord man inte alls fått med! Det här kommer onekligen att bli intressant! Och känner jag mig själv rätt så lär jag ju bli riktigt jäkla frustrerad flera dagar framöver!! hahaha

Men nu säger då mitt huvud ifrån, dags att krypa ner under täcket! 

Inga kommentarer: