lördag 5 januari 2013

5 jan - Ord och bilder!

Det har blivit ett stort glapp här, det är inte bra. för min egen del vill säga. Hur ska jag då lyckas komma ihåg allt som hänt, eftersom minnet sviker så lätt? Jag har hunnit varit iväg till fjällen, Lofsdalen med ett gäng grabbar, vi drog i väg uppöver helgen efter jul för att fira nyår i Lofsdalen. Vi kom dit på lördag kväll, huuuuur vackert som helst, med hur mycket snö som helst! träden bugade sig väldigt bra inför snön, och oss också skulle man ju kunna säga haha. Vi har hunnit med mycket roligt där uppe, bland annat skoteråkande (jag tvekande på om det var så roligt att bara sitta med och inte få köra eftersom att jag inte har skoterkortet) men det var vackert på fjällen så det vägde upp allt studsande och bumpande man fick uppleva på skotern! Mycket god mat, gott sällskap och många skratt, mycket kortspel och även en hel del biljardspelande med tillhörande psykningar hahaha...









 Tyvärr fick jag och Fredrik åka hemöver tidigare för att hinna till en begravning, igår. Det har varit mycket sånt nu känns det som. Men det är bara att ta itu med det och leva vidare. Men vila i frid fina E. Det är du värd!

Denna helg har jag inte lust att göra någon direkt ansträngande eller tidskrävande heller för den delen. Men jag har inget val, jag har tenta i statistik och hälsogeografi på måndag, som sträcker sig till på onsdag. Så jag måste sitta ner några timmar både i dag och i morgon för att förbereda mig. Det är väääääldigt mycket och tyvärr känner jag mig redan inställd på omtenta. Allt bara snurrar i huvudet, men jag tänker självklart göra mitt allra bästa och hoppas att jag slipper sketna omtenta! Gäller bara att komma in i tänket! Igår var jag förresten förbi vid älskade mammi en sväng också, vi fikade lite smått och tjålade massa skit som bara vi kan göra! Älskade mamma du är verkligen bäst!

Inga kommentarer: