tisdag 22 januari 2013

22 jan - Irriterad.

Jag blir så frustrerad ibland. Jag borde verkligen inte bli det, borde inte lägga energi på att bli frustrerad över folk, men ja, ibland lär man tydligen. Det jag blir frustrerad över är att det tjatas om när man ska få tillbaka tentaresultatet, som man enligt min mening, borde ha ganska bra koll på, att lärarna har ett visst antal dagar på sig att fixa, speciellt om man som i det här fallet som gjort mig frustrerad och ja, irriterad handlar om att man pluggat en utbildning i 1 ½ år! Då borde man veta eller åtminstone ha LITE insikt i att lärare har si och så lång tid på sig att rätta tentorna som antagligen för den delen inte är få i antalet heller! Sen till en annan  sak som som gör mig snäppet ännu mer frustrerad och irriterad, det är att när man väl får tillbaka tentan med ett resultat, och man klarat tentan (Jippi tänker nog de allra flesta) MEEEEEEN så ska det så klart finnas den eller dom som bara MÅSTE påpeka eller ja, gnälla över att man inte fått några kommentarer när det kommer till tentaresultatet. Det kanske är något som läraren/lärarna inte har hunnit med i ett försök att göra studenterna som tjatar om tentaresultat nöjda. Men som, tydligt bevisat (för min del i alla fall) alla inte blir..

Så jävla matt, Sluta tjata! Sluta gnäll! Sätt dig/er ner och vänta ska ska du/ni nog se att det kommer några kommentarer till slut. 

Snacka om att lyckas dra ner humöret en aning på mig, men nu har jag fått skriva av mig så nu är det bra och på glatt humör igen! Haha.

Inga kommentarer: