fredag 15 mars 2013

15 mar - Mysfredag med Tess!

Fredag idag, och jag har haft en soft dag. Den har börjat med att jag vaknade alldeles för tidigt enligt mig, men jag kände mig för pigg för att somna om, dessutom fördes det en hel del oljud utanför lägenheten så det var bara att finna sig i det hela. Jag donade lite grann i lägenheten men sen kom tröttheten över mig igen så jag sov en stund till. Det var ju skönt! Resten av dagen har spenderats med att städa, duscha och fixa till mig, varit hos mamma en sväng och pratat lite skit med henne, när jag skulle hem tog jag med mig Elliot hem så i helgen blir han hos mig. Dock glömde jag vaccinet hos mamma som han ska ha i morgon så jag lär åka till mamma i morgon och hämta det så han kan få den på rätt dag. 


Nu blir det poppandes med musik och lite småplock, göra lite mys här i lägenheten innan Tess kommer hit. Vi ska kika på film och tjåla och ha det mys! 

Inga kommentarer: