torsdag 28 mars 2013

28 mar - Blomdag!

Det har gått tio veckor sedan jag började praktiken och nu är den slut. Det känns lite konstigt. För tack vare praktiken så har man verkligen behövt gå upp på morgonen och göra sitt liksom. Det har varit skönt, och roligt, och väldigt givande. Men nu är det tillbaka till skolbänken i lite drygt 2 månader. Sedan är det slut på plugget. Då tar jag min universitetsexamen. Fan va fränt! Nog om det. Känns ändå helt okej att ha det slut. Kan koncentrera mig på slutspurten nu!

Annars har dagen gått i blommornas tecken. Jag har både gett bort blommor via blommogram och så hittade jag en fin bukett med rosor och liljor billigt så jag köpte blommor helt åt mig själv! Det är så fint med fräsha blommor i hemmet, det piggar upp!


Nu ska jag städa ihop lite här hemma och sen åker jag nog fan i väg för att tvätta bilen, eventuellt att jag åker å levererar den nytvättade bilen också till ägaren ikväll! 

Inga kommentarer: