tisdag 5 mars 2013

5 mar - Trött o frusen!

Trött o frusen. Idag har det varit en kämpig dag på praktiken, blev tidigt trött i kroppen och värken/smärtan byggdes på fortare än den vanligtvis gör. Det händer ibland att det går rekordsnabbt, som det gjorde idag, så det är inte något nytt, men jag blev ändå lite förvånad. Men jag kämpade mig igenom hela arbetsdagen! Jag hann inte ens klart med det jag pysslade med idag. Så får börja med att göra klart dagens arbete i morgon innan jag kan påbörja något nytt! Första gången, men vissa saker drar ut på tiden ibland.

Men nu är jag trött o frusen, så jag ska snart ta mig en dusch, för att göra något åt den där frusna delen. Tröttheten får jag dras med ett tag till. Men jag ska inte göra många mer knop idag. En del av mig vill ut och gå en promenad, men det får bli någon annan dag i stället, kroppen orkar inte idag! Trött som jag är... 


Inga kommentarer: