söndag 13 april 2014

13 april - Leave it that way.

I första hand ett brev till mig själv, men det är även ett brev till dig.
 Men huvudsaken är att jag förstår, det är det absolut viktigaste. 
Det är svårt att tolka även de allra lättaste orden, ibland blir ingenting som man tänkt.
Jag förstår. 


Smärtan har lagt sig, jag är inte så dum att jag springer emot den om jag skulle förstå att jag är i närheten av den. Jag vet att det aldrig kommer fungera att mötas i mitten. Det kommer troligtvis aldrig att hända. Jag förstår det till fullo nu. Vissa ord och meningar kommer troligtvis dyka upp i mina tankar och skapa funderingar, just för att det är sådan jag är, men jag vet, och jag förstår, att ibland får man inte svar på allt som händer. 

We are going to leave it that way. 

Inga kommentarer: