tisdag 29 april 2014

29 april - Pröva i morgon i stället!

Idag har det varit en riktig fräsdag, om jag inte har fräst ur mig nå fräsiga ord så har jag tänkt väldigt spydiga och fräsiga tankar om det mesta idag. Har gått runt som ett åskmoln större delen av dagen tyvärr, förutom några ljusglimtar! Höjden av fräsighet var väl när jag fräste av en greenpeace snubbe på stan idag. Såg hur han zoomade in sig på mig (så här i efterhand kan man ju undra varför han gjorde det för jag lär ju ha sett ut som ett riktigt åskmoln liksom!), och så kom det där lismande "heeej heeej", jag orkade verkligen inte så jag sa bara "nejtack".. Varpå han bara "MÄÄÄH, vill du inte ha en bättre miljö?!?", och jag valde då att svara honom "NEJ INTE IDAG!!". Haha, usch så man är ibland! Resten av dagen har jag spenderat i lägenheten, med en bra bok, så jag har flytt verkligheten idag, likaså bra, för jag har fräst åt tillräckligt många personer idag. Haha. Tack och lov för Joanna som får mig på lugnare tankar, vilket hon säkert inte ens är medveten om att hon bidrar till! haha. Ska informera henne om det i morgon! I morgon är en ny dag och vi tänker oss Valborgsfirande på vårat sätt! 


Lilla My knuten sitter högt upp på huvudet idag, med andra ord så är jag inte särskilt trevlig idag, pröva i morgon istället! 

Inga kommentarer: