söndag 27 april 2014

27 april - Värmande helg!

Helgen som varit har gått alldeles för fort fram. Jag har haft en skön helg, även fast den har slitit på kroppen så har den varit skön och bra. Lördagen spenderades i Borlänge med shopping där jag bland annat köpte en fin virkad tröja, skor som jag absolut inte kommer gå till gymmet med haha och så drog jag och J till proffesional nails och fixade en manikyr, vilket mina händer och fingrar tyckte var väl behövligt! Inte för att de direkt var ovårdade, utan snarare för att det var behövligt att skämma bort mina fingrar och händer som jag dagligen har ont i. Under fikapausen tog jag mig en Ice Tea med mango, uppfriskande i värmen som vi har haft hela helgen! Efter Borlängetrippen tog jag mig till brorsan och umgicks med honom. Kan ju lugnt säga att saker och ting sällan blir som man tänkt sig, tog tid innan jag fick den där middagen som brorsan lovat men efter en hel del bilåkandes (haha!) och en snabbvända till mamma för att hämta nyckeln till min lägenhet så ordnade det upp sig haha.

Söndagen har spenderats hos brorsan, har krattat lite på gården hos honom i ett tappert försök att hjälpa honom få mer ordning i oordningen som råder på gården, vi passade även på att grilla och mums vad gott det var. Efter grillmiddagen så åkte jag hem, trött i knopp och knopp. I morgon är det gym som gäller, även om kroppen protesterar i det mesta jag tar mig för att göra, men men, thats life. 

Inga kommentarer: