torsdag 19 mars 2009

19 mars - orken tillbaks!

HEJ!
jääääävligt länge sedan jag skrev blogginlägg, det är fyyy på mig (och fyyy på mig för svordomar). Har faktiskt varit fullt upp, och de gånger jag har haft tid att blogga har jag inte haft lust/ork till att skriva. Men idag har jag lite att skriva om och orken finns! jippi!!

Dagen började med att jag vaknade på soffan hos anabanana, har inte sovit bra alls, dels för att jag hostar enormt mycket och dels för att jag har tyckt att det varit jätte varmt. fick annas jäääätte varma täcke! shyyyst, jag som ivanliga fall inte är en fryslort, och det var jag absolut inte i natt heller. Blev i alla fall väckt rejält av en skuttande Elliot! han hoppar på en så man nästan tappar andan! Men han är såååå söt!

Sen blev det stressigt, för vi skulle skjutsa ner sofia till örebro, där hon skulle åka tåg vidare till Kalmar, även kotten skulle med denna gång! snyyyyft!!!! Samtidigt på väg till Örebro skulle pappa promt provköra subaru impreza -08 i storå. Jag och sofia satt och väntade en halv evighet!! medans pappa tydligen satt och drack kaffe med bilförsäljaren, TYPISKT han! usch.

Men systeryster hann med tåget ialla fall. Men det hade hon ingenting för, för p.g.a krångel så kommer hon att komma hem antagligen mycket senare än vad hon trodde. Stackars sis!
Nog om det, när vi släppt av sis så gick jag och lillebror o käkade! Och även en sväng till affären, för jag behöver ha en dricka pga min jääävla hosta!

Imorgon bitti blir det tillbaks till Ludvika! Så nu nattmacka och sängen!
Godnatt!
På återskrivande.

Inga kommentarer: