tisdag 24 mars 2009

24 mars - hopp och skutt och vad heter det nu igen... just ja! LYCKA!

Jag är lycklig. Om det beror på solen det vet jag inte. Jag vet heller inte om det beror på att jag fick VG på min uppgift om anknytningsteorier inom psykologi eller om det beror på att jag är piggare än jag varit på länge(p.g.a förkylningar) MEN det jag faktiskt vet är att jag är glad och sjungig av mig, hela jag vibrerar och jag vill bara hoppa och skutta av glädje, jag vill dela min glädje med dem som betyder mest för mig; min familj och mina vänner. Speciellt Emilia, min lilla söta underbara tösa; mitt hjärta har dunkat för dig dom senaste 6 dagarna tror jag. Jag är så obeskrivligt stolt över dig, mitt hjärta sväller av stolthet och jag är om möjligt ännu mera stolt över att få kalla dig för min vän. All kärlek till dig min vän.

Jag skulle kunna gå på i evigheter om det jag hittills skrivit om, MEN jag ska inte tråka ut er, Men mina ord är sanna, de kommer från mitt innersta. Och det är få förunnat att få höra mina innersta tankar o känslor. Så håll till godo.

Nu ska jag skutta iväg till Anabanana o sjunga där istället! Hon kommer bli tooookig på mig, Men det gör mig detsamma... för jag är LYCKLIG!
På återskrivande

Inga kommentarer: