måndag 2 mars 2009

2 mars - frissa

Måndag idag, men jag får det till Tisdag.. snurrigt i huvudet ibland!
Men idag har jag varit o klippt mig, känner mig helnöjd med håret. Jag tycker att jag har klippt mig så jag ser ganska annorlunda ut. Avgör själv..
Efter min tid hos frissan kom Maria på besök, och Elliot blev såklart helt galen av lycka över att det kom någon o hälsade på! Men, jag drog på mig hårdhandskarna och sa åt honom att gå o lägga sig, vilket resulterade i ca 20 minuters pipande från Elliot i hopp om att få gå o hälsa på Maria. Till slut hade han tröttat ut sig och då fick han hälsa. Duuuktig Elliot! När klockan var 17 så begav vi (jag och Maria) till Sporthallen för att spela korpbowling, Och jag kan säga att jag söööög på bowlingen, det gick någorlunda bra i början, men sen blev jag nog lite stressad och då gick det bara nerför... rätt ner i rännan! haha.
Nåja. Nu är det promenad med Elliot som gäller sen läggdags! har sträckt mig i vänstra rumpskinkan idag! Det hände när jag spelade bowling, hur man lyckas med sånt vet jag inte, men jag lyckades ialla fall.
på återskrivande!
Hej!

Inga kommentarer: