fredag 6 mars 2009

6 mars - intressant fredag.

En ganska intressant fredag, började dagen tidigt. närmare bestämt klockan 7 i morse, för att ringa ett viktigt samtal.. Det gick bra. (tillägger att jag inte ringde samtalet klockan 7, men det var då jag vaknade, och bestämde mig för att gå upp.) Resten av förmiddagen låg jag i soffan och hostade o tyckte synd om mig själv. På eftermiddagen får jag ett överraskande samtal vilket resulterar i att jag ska på arbetsintervju på tidag eftermiddag. Lite senare ringer det från lasarettet och vill att jag ska jobba i morgon, men sorry, det går inte, för jag är fortfarande sjuk. Febern vill inte försvinna! Tröttsamt, för jag vill göra annat än att ligga i soffan o tycka synd om mig själv.

Kvällen har jag spenderat framför tv mestadels. kollat på lets dance. och nu blir det "Samantha" det ska jag se på..

På återskrivande!
bye.

Inga kommentarer: