måndag 16 april 2012

16 apr - Första dagen på praktiken.

Första dagen på praktiken idag.

Den har gått bra, den har känts lång men samtidigt snabb. Jag är inte van vid att behöva stiga upp i ottan för att sticka iväg till jobbet! Haha. Och idag fick jag ändå komma mellan 8-9. Men i morgon lär jag infinna mig på praktiken vid typ 7, för kvart över 7 ska vi i väg till Falun över dagen.

Ganska roligt att jag tydligen ska ha sekretess, men jag har inte skrivit på något sådant papper. haha.. Men självklart håller jag tyst! Men ändå. ge mig ett papper att skriva på i stället.

Resten av dagen består av lite mys med Cilla, hon kommer snart förbi med lite käk. Sen lär jag flytta på bilen (vill inte) och köpa matlagningsgrädde så jag kan göra min matlåda tills i morgon, å till dagen därpå också fan! Sen blir det tidig läggdags, för annars lär jag aldrig lyckas ta mig upp klockan 6 i morgonbitti!

Inga kommentarer: