måndag 2 april 2012

2 apr - Lovefilm.se

Jag vill ha helg i dag också.. kan jag få ta helg i dag också? Snälla bara för idag? Eller kanske imorgon också.. o dagen efter det o.. Ässh! vi tar helg en hel vecka, skulle lätt kunna göra det! Ser framför mig hur en ångvält kommer och bara tjooooffar bort alla "måsten".


Dagen har annars gått jävligt fort. Kan inte fatta att klockan är efter 18 redan! Men det blev ju en spontan sväng till borlänge för att hämta upp Mongo-tobbe och hans polare. Grabbarna såg nog allt lite bakis ut! hahaha.. Nåja, jag ska inte skratta alltför mycket, jag har min senaste bakfylla alldeles för färskt i minnet! haha. Ska ta mig en dusch, ner till affären och handla, tänkte fan käka tacos i dag! O så blir det nog film för jag har fått mina första filmer från LOVEFiLM.se idag. Jag har blivit utvald att vara testpilot via Smartson. Jag kommer alltså testa på hur det är att hyra film från LOVEFiLM.se och ja, se hur det hela fungerar och tycka till liksom!

Inga kommentarer: