onsdag 4 april 2012

4 apr - mys på balkongen!

Det gäller att passa på när man har "tid", japp "tid" för egentligen har jag inte tid med det här, men jag tar mig fan den tiden att fixa balkongen. För jag längtar efter att kunna sitta på balkongen och mysa i eftermiddags solen, som förhoppningsvis värmer som fan! Helt underbart! Just nu ser det ut som bilden visar, alltid något, men jag glömde dynorna.. snöpligt! Får ta dom i morgon, å så ska jag fixa en fin duk och en kruka påskliljor tror jag, skippar påskriset för förra året vart det ju lite tokigt! Tur att ingen fick något ägg i huvudet, inte lätt när man är tankspridd som jag är ibland! hahaha. 


Nu när jag fått lite ordning på balkongen ska jag fixa håret och vid halv fem blir det promenad med Cilli! Härligt skönt ute, liiite kyligt men det får vara hanterbart! Vårkänslor är definitivt här. Och jag är så lycklig över att jag har vårkänslor för det har känts jävligt långt borta.. Men de är ett faktum! 

- Mys på balkongen! 

Inga kommentarer: